Werkwijze

Hieronder ziet u de

werkwijze

 bij het opzetten van een nieuw Directshop webwinkel pakket.


Met opdrachtgevers wordt op een professionele, informele en flexibele manier gewerkt.

De eerste stap is een oriënterend gesprek / demo
Hier demonstreren wij u ons portfolio. Naast het doornemen van de relevante webwinkels die wij reeds opgeleverd hebben, geven wij u een kijkje in een live beheeromgeving. Er wordt meegedacht hoe uw project het beste aangepakt kan worden.

De tweede stap is de creative en technical briefing en afstemmen wensen
In deze stap vragen wij u om input voor uw nieuwe webwinkel. We gebruiken hierbij een vragenlijst. De creative en technical briefing wordt met u doorgenomen. In overleg wordt vastgesteld welke punten wel en niet doorgevoerd dienen te worden.

De derde stap is de ontwikkeling van de vormgeving en webwinkel
Wanneer u akkoord heeft gegeven op de briefings starten we met de ontwikkeling van de vormgeving. Dit doen wij met een externe freelance vormgever die een Photoshop bestand oplevert.

Na uw akkoord op dit design start de ontwikkeling van uw webwinkel. Eventuele optionele modules worden geïnstalleerd en/of maatwerk verzoeken worden doorgevoerd.

Tijdens de ontwikkeling wordt u al toegang gegeven tot de beheeromgeving, zodat u zelf ook producten, teksten en foto's kunt toevoegen. U wordt op de hoogte gehouden van de voortgang en zoveel mogelijk betrokken bij het proces.

De vierde stap is het live zetten van de webwinkel
Wanneer u definitief akkoord geeft op de ontwikkelde webwinkel, plaatsen we deze live voor bezoekers. Indien gewenst geven we een toelichting op de beheeromgeving. We helpen u graag op weg.

Na de oplevering van uw website zijn we tijdens kantooruren op een normaal telefoonnummer (024 - 359 259 7) bereikbaar voor uw support vragen.

Na oplevering


De dienstverlening van Directshop houdt niet op na de oplevering. Ook daarna laat Directshop haar toegevoegde waarde zien (vanaf het Business pakket). Zo worden er diverse A-B tests uitgevoerd om conversie ratio's blijvend te verbeteren.

Er wordt pro-actief advies gegeven om medewerkers slimmer met het pakket te laten werken en maximaal rendement te laten behalen. Dit advies kan gaan over bijvoorbeeld Google optimalisatie, conversie verbetering, inhoud (de content) of proces optimalisatie.




Het pand de Driehuizen