Supportwerkzaamheden


Hier vind je de informatie over het verkrijgen van ondersteuning bij onze dienstverlening.

Basissupport

Directshop is maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar per telefoon en e-mail. De volgende zaken zijn inbegrepen bij onze diensten:
  • Korte vragen over je webwinkel
  • Korte vragen over de beheeromgeving
  • Storingen of fouten aan onze zijde

Extra support

Voor extra support geldt ons uurtarief. Wij raden aan een strippenkaart af te nemen; je krijgt dan korting op ons uurtarief door vooraf uren in te kopen. Tevens berekenen we dan maatwerk en support per kwartier. De volgende zaken vallen onder extra support
  • Maatwerk en advies
  • Uitgebreide ondersteuning met je webwinkel
  • Storingen of fouten veroorzaakt door de gebruiker
  • Storingen of fouten bij derden

Buiten openingstijden

Buiten openingstijden is Directshop beperkt bereikbaar. Indien gewenst kunnen hier verdere afspraken over gemaakt worden. Voor werkzaamheden buiten de openingstijden geldt een toeslag van 50 procent.

Contact

Bel ons op 024 - 359 25 97 of stuur een e-mail via info@directshop.nl.





Webwinkel advies door Directshop